Borrelen bij Brasserie Biezz
Na een vergadering of een geslaagde teamdag is het natuurlijk gezellig om samen na te borrelen.
Bij Biezz bieden we een fijne setting om de dag af te sluiten.
Of u nu een informele netwerkbijeenkomst, een teamuitje of een afsluitende borrel na een drukke dag wilt organiseren,
wij zorgen ervoor dat het arrangement bij binnenkomst voor jullie klaarstaat.
Bekijk onze impressiepagina voor meer foto’s van de ruimte.
Plan uw borrel
Vul het onderstaande formulier in en ontvang binnen twee werkdagen een offerte.
Geen offerte ontvangen?
Check voor de zekerheid ook even de spambox.
Borrel arrangement
t/m 30 personen
Inhoud van het arrangement:
Kannen (filter) koffie en thee met mini macarons
Onbeperkt gebruik van het drankpakket
6x Crudité & nootjes op tafel
150 Warme hapjes (geserveerd op tafel, in 2 rondes)
Self/service
Arrangement | Prijs incl. btw | Prijs excl. btw |
---|---|---|
Borrel arrangement (2 uur) | € 650,- | € 577,80 |
Borrel arrangement (1,5 uur) | € 545,- | € 484,45 |
Borrel arrangement (1 uur) | € 440,- | € 391,10 |
Prijs per extra persoon (vanaf 30 personen) |
€ 6,50 p.p. | € 5,80 p.p. |
Verlenging per 30 minuten | € 5,- p.p. | € 5,- p.p. |
Inhoud van het drankpakket:
Inclusief bijpassend glaswerk, koelers en ijsblokjes.
Bieren: Flesjes Jupiler en Jupiler 0,0%
Frisdranken: Ice Tea Green, Pepsi, Pepsi Max en Sisi
Vruchtensappen: Appelsap en Jus d ‘Orange
Waters: Sourcy Rood en tapwater
Wijnen: Rode wijn en witte wijn
Warme hapjes zoals:
Bitterballen, kaasstengels, kipnuggets en samosa’s
(+/- 50% van de hapjes zijn vegetarisch)
Waarom werken wij met een vast bedrag per pakket?
Duidelijkheid en transparantie:
U weet vooraf wat de kosten zullen zijn, zonder verrassingen achteraf.
Dit maakt het budgetteren eenvoudiger.
Efficiëntie:
Het vaste bedrag dekt alle basisvoorzieningen en vaste kosten, zoals zaalhuur,
gebruik van apparatuur en de schoonmaakkosten.
Lager tarief per extra persoon:
Voor elke extra persoon boven de 30 personen brengen we een lager tarief in rekening,
omdat de basisvoorzieningen al zijn gedekt door het pakket.
Dit maakt het mogelijk om grotere groepen te accommoderen zonder de totale kosten aanzienlijk te verhogen.
Weglaten of verkorten:
U heeft de mogelijkheid om bepaalde items of onderdelen uit het arrangement weg te laten
of de duur van het arrangement te verkorten.
Houd er echter rekening mee dat dit geen invloed heeft op de prijs van het arrangement.
Besloten ruimte
De besloten ruimte biedt plaats aan maximaal 40 personen en heeft een oppervlakte van 63 m².
Deze ruimte is ontworpen voor comfort en inspiratie, met een flexibele opstelling die naar wens kan worden aangepast.
De zaalhuur van deze ruimte (binnen de openingstijden) zit al verwerkt in de arrangementsprijs.
Aanpassing opstelling mogelijk:
Kleine wijzigingen in de opstelling zijn mogelijk.
We vragen wel om aan het einde van het arrangement de ruimte weer in de oorspronkelijke staat te brengen.
Faciliteiten:
Glazen schuifdeur voor privacy, 70 inch Smart-tv met HDMI-aansluiting,
airconditioning, en wifi.
Voorbereiding op uw Boeking
Laatste Aanpassingen
De laatste aanpassingen die u uiterlijk 7 dagen voor het geboekte arrangement doorgeeft, beschouwen wij als definitief.
Indien wij geen e-mail ontvangen, gaan wij ervan uit dat er geen aanpassingen zijn en dat de oorspronkelijke gegevens
uit de offerte als definitief zullen gelden.
Voorbereidingen en plannen
Op basis van het opgegeven aantal gasten regelen we de inkoop, personeelsplanning en andere benodigdheden.
Dit zorgt ervoor dat uw arrangement verloopt zoals afgesproken.
Gelijke behandeling voor alle opdrachtgevers
Door deze deadline strikt te hanteren, bieden we elke opdrachtgever dezelfde service en duidelijkheid.
Waarom 7 dagen van tevoren?
Dit geeft ons de tijd om alles goed voor te bereiden, zonder last-minute aanpassingen en extra “stress.”
Mochten er toch wijzigingen na deze deadline binnenkomen, dan bekijken we wat nog mogelijk is,
hiervoor brengen wij extra kosten in rekening.
Transparantie over de deadline
We communiceren de 7-dagen deadline bewust en op meerdere momenten, zodat u vooraf volledig op de hoogte bent.
Dit zorgt ervoor dat alles helder is en misverstanden worden voorkomen.
Zwart op Wit: Afspraken lopen enkel via de mail.
Alle gemaakte afspraken worden altijd per e-mail bevestigd.
Aanpassingen die mondeling worden doorgegeven,
worden niet als officiële wijzigingen beschouwd en kunnen wij niet verwerken.
Annuleren
Wij begrijpen dat plannen kunnen veranderen.
Echter, vanwege de impact op onze planning en het afwijzen van andere potentiële opdrachtgevers,
hanteren wij annuleringskosten:
Annuleringsvoorwaarden
Annuleringstermijn | Annuleringskosten |
---|---|
Minder dan 3 maanden | € 25,- |
Minder dan 1 maand | 25% van de reserveringswaarde |
Minder dan 1 week | 50% van de reserveringswaarde |
Minder dan 72 uur | 75% van de reserveringswaarde |
Minder dan 24 uur | 100% van de reserveringswaarde |
Producten uit de shop & Selfservice
Producten uit de shop zijn niet inbegrepen in het arrangement maar kunnen wel worden afgenomen.
Deze items kunnen op rekening worden geplaatst en worden toegevoegd aan de eindfactuur.
Ons team zet voor aanvang het buffet klaar.
Arrangementen zijn standaard zonder bedienend personeel,
maar dit is indien gewenst uit te breiden afhankelijk van beschikbaarheid.
Locatie
Adres: Baanhoekweg 53 | Dordrecht
Openingstijden:
Het hele jaar door, 7 dagen per week van 09:00 tot 17:00 uur
(Wij zijn alleen gesloten op 1e kerstdag en nieuwjaarsdag)
Toegankelijkheid: Volledig rolstoeltoegankelijk
Parkeren: Gratis parkeergelegenheid voor bezoekers
Meer informatie nodig?
Van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 uur en 17:00 uur zijn wij per mail bereikbaar.